Najczęściej zadawane pytania

Standardowy czas wysyłki to 1-2 dni robocze (48H). Jeżeli zamówienie jest złożone do godziny 12:00 jest duża szansa, że będzie dostarczone już kolejnego dnia. Jeżeli czas dostawy będzie wydłużony w newralgicznych okresach jak Święta/Black Friday, na pewno o tym poinformujemy.

W przypadku nieudanej płatności, po złożonym zamówieniu prosimy o kontakt bezpośrednio Biurem Obsługi Klienta:

Tel. +48 501-503-199
E-mail: kontakt@verimamoda.pl
Godziny pracy
Poniedziałek – Piątek 09:00 – 17:00
Sobota 11:00 – 15:00
Niedziela handlowa 11:00 – 14:00

-Kurier DPD
-Kurier Inpost
-Paczkomaty
-Odbiór Osobisty

Kod rabatowy możesz wpisać na etapie podsumowania zamówienia, w dwóch miejscach – w koszyku i w kasie. Pamiętaj tylko, aby zrobić to jeszcze przed dokonaniem płatności za zamówienie. 

Jeżeli nie jesteś w stanie złożyć zamówienia online, skontaktuj się z nami – +48 515 471 001. Pomożemy sfinalizować Ci zamówienie.

Podczas realizacji zamówienia zaznacz polę „Chcę fakturę VAT”. Po pojawieniu się dodatkowego pola podaj swój NIP oraz Nazwę firmy. Fakturę wystawimy na podane dane.

Jeśli dany rozmiar jest niedostępny, zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu. Jak tylko dany rozmiar powróci ponownie do sprzedaży, poinformujemy Cię o tym mailowo.

Zwrot jest bezpłatny dla osób, które dołączyły do VerimaClub (założyły konto w naszym serwisie).
W panelu należy wybrac zamówienie które chcemy zwrócić, a następnie podać kilka podstawowych danych na stronie Szybkich Zwrotów od Inpost, a następnie zanieść paczkę do najbliższego paczkomatu.
*Jeżeli robisz zakupy jako osoba niezalogowana koszty Zwrotu ponosisz na swój koszt.

Dane dostawy lub adres zamówienia możemy zmienić do momentu, kiedy nie zostało ono jeszcze przekazane do realizacji. W tym celu prześlij nam informację na adres e-mail: kontakt@verimamoda.pl

Jeżeli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możesz je anulować. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie lub mailowo.

Tak! Jesteśmy autoryzowanym partnerem wszystkich marek jakie możecie znaleźć na naszej stronie. Współpracujemy zarówno bezpośrednio z markami jak i z agencjami, które reprezentują marki w naszym kraju.

Niestety, nie posiadamy procedury wymiany. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub chciałabyś np. wymienić model sukienki na inny wariant kolorystyczny, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas! Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji