Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  1. pisemnie na adres firmy: Głuszak Ewa – Firma Handlowa VERIMA ul. Krakowskie Przedmieście 29, 20-002 Lublin
  2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@verimamoda.pl,
  3. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 515 471 001.

Zachęcamy do skorzystania z naszego <FORMULARZA REKLAMACJI>.

2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

a. numeru zamówienia;
b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e. danych kontaktowych składającego reklamację;
f. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.